Dažniausiai užduodami klausimai

  •   

    1. PREKIŲ IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS

    Kaip galima atšaukti savo užsakymą?
    Norėdami atšaukti savo užsakymą, kreipkitės telefonu +37067705633 arba elektroniniu paštu miskunas@gmail.lt , nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.

    Gavau nekokybišką, ne tą ar nepilnos komplektacijos prekę. Ką turėčiau daryti?
    Prašome informuoti mus elektroniniu paštui miskunas@gmail.lt nurodant užsakymo numerį bei pridedant prekės nuotraukas.

    Ar internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės turi garantiją?
    Taip, skirtingoms Prekių rūšims suteikiama tam tikrą laiką galiojanti kokybės garantija, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos dokumentuose pateikiamuose kartu su Preke.

    Prekės garantija galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis Preke atidžiai perskaitykite prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia buvo pateikta su preke.

    Kur galiu kreiptis dėl prekės garantinio aptarnavimo?
    Dėl garantino aptarnavimo kreipkitės į Jūsų pasirinktą arba artimiausią prekybos atstovą. Taip pat galite siųsti tiesiai Telšių g. 18-1, LT-90163, Plungė, , +37067705633.

     

    2. GARANTINIAI ĮSIPAREIGOJIMAI 

    Kiek laiko vidutiniškai užtrunka prekės taisymas?
    Prekės taisymo trukmė priklauso nuo prekės bei gamintojo garantinio centro užimtumo. Paprastai tai trunka iki 14 dienų. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

    Ar pakeisite prekę, jei senosios pataisyti neįmanoma?
    Jeigu prekės garantinis laikotarpis nepasibaigęs, prekė bus pakeista arba sugrąžinti pinigai.

    Kaip susigrąžinti pinigus?
    Prekę gražinus mums, sumokėtus pinigus Jums pervesime per 5 darbo dienas. Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo bei pavardės ir užsakymo numerio. Informuojame, kad pinigai už grąžintas prekes pervedami į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.

     

    3. PIRKIMAS IŠSIMOKĖTINAI 

    Kokias prekės galima pirkti išsimokėtinai?
    Pirkti išsimokėtinai galite visas prekes, jei bendra pirkinio suma ne mažesnė nei € 50.

    Kas gali pirkti prekes išsimokėtinai?
    Pirkti prekes išsimokėtinai gali tik pilnamečiai asmenys, turintys galiojančią asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą, Lietuvos arba Europos Sąjungos valstybės narės piliečio pasą, bei gaunantys nuolatines pajamas.

    Kokie dokumentai reikalingi, norint sudaryti sutartį?
    Lizingo sutartį galite sudaryti pateikę savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą: LR pasą ar asmens tapatybės kortelę, naujojo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą (išduotą nuo 2003-01-01) arba leidimą nuolat gyventi LR (gali būti su kitos šalies pilietybės įrašu). Statutiniai valstybės tarnautojai turi papildomai pateikti tarnybinį pažymėjimą, senjorai, gaunantys pareigūnų ir karių, taip pat teisėjų valstybinę pensiją, turi papildomai pateikti senjoro pažymėjimą, ūkininkai turi papildomai pateikti ūkininko ūkio įregistravimo pažymėjimą.

    Ar galėčiau pakeisti įmokų mokėjimo dieną?
    Pasirašius sutartį mokėjimo dienos pakeisti nebegalima. Tačiau sudarydami sutartį Jūs galite pasirinkti Jums patogiausią mėnesio dieną, kurią mokėsite įmokas.

    Kaip ir kur sumokėti įmokas už sutartį?
    Įmokos gali būti mokamos:

    • tiesioginiu debetu;
    • internetu;
    • grynaisiais pinigais;
    • banko skyriuje.
    • Įmokas mokėti reikia įmonei, su kuria pasirašėte sutartį.

     

    4. PREKIŲ UŽSAKYMAS IR ATSISKAITYMAS 

    Ar galima užsisakyti prekę telefono skambučiu?
    Telefonu užsisakyti prekių galimybės nėra. Internetinėje parduotuvėje prekių galima užsisakyti tik internetu.

    Kaip sumokėti už prekes?
    Už prekes galite sumokėti:

    • Debeto ir kredito kortelėmis VISA, MasterCard, Maestro, turinčiomis saugaus atsiskaitymo internete galimybę. Reikiama suma nurašoma iš Jūsų nurodytos kortelės sąskaitos. Ją nurodote ir mokėjimą patvirtinate užsisakydami prekę.
    • Bankiniu pavedimu - apmokėjimo būdas skirtas tik juridiniams asmenims. Elektronine bankininkyste („Swedbank“, SEB, Luminor (DNB, „Nordea“), „Danske Bank“, Šiaulių bankas, Revolut, Medicinos bankas, LKU, N26).
    • Išsimokėtinai su „Mokilizingu“- "inbankas"

    Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?
    Taip. Sąskaita faktūra automatiškai suformuojama iškarto po užsakymo įvykdymo (prekės atsiėmimo arba perdavimo kurjerių tarnybai) ir išsiunčiama užsakymo pateikimo metu nurodytu el. paštu bei patalpinama Jūsų paskyroje.

    Gavau sąskaitą faktūrą, tačiau noriu, kad joje būtų nurodyti kiti rekvizitai. Kur turėčiau kreiptis?
    Dėl sąskaitos perrašymo galite kreiptis el. paštu miskunas@gmail.lt, nepamirškite nurodyti užsakymo numerio ir pageidaujamų rekvizitų.

    Kas yra nuolaidos kodai?
    Nuolaidos kodas gali būti vienkartinis arba apribotas laiko, kuris suteikia procentinę nuolaidą nuo prekės arba prekės krepšelio vertės. Vieno apsipirkimo metu galima panaudoti tik vieną nuolaidos kodą. Nuolaidos nesumuojamos.

    Kaip žinoti kada gausiu savo užsakymą?
    Po užsakymo patvirtinimo Jūs gausite elektroninį laišką, kuriame bus nurodytas planuojamas Jūsų užsakymo pristatymo ar paruošimo terminas. Kai prekės paruošiamos atsiėmimui arba perduodamos kurjerių tarnybai, informuojame Jus atskiru pranešimu.   

    5. PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS 

    Kada galima internetu užsakytą prekę atsiimti parduotuvėje?
    Prekės atsiėmimui įprastai paruošiamos per 2-3 d.d. darbo dienas. Apie tai informuojame el. Laišku arba SMS žinute. Jeigu atlikote daugiau nei vieną užsakymą - kiekvienam užsakymui turite gauti atskirą pranešimą apie atsiėmimą. Bet kuriuo atveju iš karto į parduotuvę neskubėkite – sulaukite el. pranešimo, kad prekė paruošta, ir tada galite atvykti.

    Ar gali mano užsakymą atsiimti kitas asmuo?
    Jei norite, jog Jūsų pirkinį atsiimtų kitas žmogus, užsakydami prekę būtent jį nurodykite kaip gavėją („Informacija apie gavėją“).

    Jei užsakymo teikimo metu nenurodėte kito asmens kaip gavėjo:

    • ir Jūsų užsakymas nėra iš anksto apmokėtas - užsakymą gali atvykti atsiimti kitas Jūsų pasirinktas asmuo;
    • jei Jūsų užsakymas iš anksto apmokėtas - prašome prieš atvykstant kitam asmeniui atsiimti užsakymo, apie tai informuoti mus telefonu arba elektroniniu paštu stihl@ginalas.lt , nurodant atvykstančio asmens vardą ir pavardę, bei sulaukti mūsų atsakymo, kad ši informacija atnaujinta.

    Primename, jog užsakymą atsiimantis asmuo turi turėti asmens dokumentą, o jei pirkėjas – juridinis asmuo, atsiimantis prekę žmogus privalo turėti įgaliojimą.

    Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?

    Užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą. Lauko pavadinimas - „Pastabos kurjeriui“.

    Kokia yra užsakymo pristatymo kaina ir nuo ko ji priklauso?

    • Pristatymo mokestis Lietuvoje – € 2,99 (užsakymams į Kuršių Neriją imamas papildomas € 26,00 mokestis už siuntinį);
    • Atsiskaitymo grynais pinigais siuntos pristatymo metu pinigų priėmimo paslauga yra nemokama;
    • Pristatymo į DPD paštomatą kaina € 1,99 ;
    • Jei Pirkėjo užsakymo suma (po visų jam priklausančių nuolaidų) yra € 50 ir daugiau, pristatymas yra nemokamas (išskyrus Kuršių Neriją);
    • Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD paštomatą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute.

    Ar prekės bus atneštos man į namus?

    • Sunkesnių prekių nei 31,5 kg kurjeris neneša iki durų, prekes reikia kurjeriui padėti iškrauti iš automobilio.
    • Prekės pristatomos naudojantis kurjerių paslaugomis. Siuntos pristatomos jūsų pasirinktu adresu: į darbovietę, į namus ar kitur.

    Pasirinkę šį pristatymo būdą, turite nurodyti šiuos duomenis:

    • Tikslų pristatymo adresą;
    • Mobiliojo telefono numerį;
    • Kitas aplinkybes, kurios svarbios pristatymo įvykdymui (pvz.: koduotos durys, apsauga ir pan.).

    Prekių priėmimas
    Atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą arba komplektacijos neatitikimą, nedelsiant praneškite apie tai DPD darbuotojui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu: miskunas@gmail.lt) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Atsiėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl: prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas; prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.